اس ام اس بارانی

[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ بهترین و زیباترین اس ام اس های روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

حکمت باران در این ایام می دانی که چیست ؟
آب و جارو میشود بهر محرم کوچه ها . . .
السلام علیک یا اباعبدالله

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ بهترین و زیباترین اس ام اس های روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

سر زد به دل دوباره غم کودکانه ای
آهسته می تراود از این غم ، ترانه ای
باران شبیه کودکی ام پشت شیشه هاست
دارم هوای گریه ، خدایا ، بهانه ای . . .

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ بهترین و زیباترین اس ام اس های روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

به باران دل نبند
که هر چهار فصل دیوانه‌ات خواهد کرد
اگر ببارد ، از شوق
اگر نبارد ، از دل‌تنگی . . .

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ بهترین و زیباترین اس ام اس های روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

من از تمام آسمان یک باران را میخواهم
از تمام زمین یک خیابان را
و از تمام تو
یک دست که قفل شود در دست من . . .

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ بهترین و زیباترین اس ام اس های روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

“پاییز” مرا عاشق میکند
“باران” عاشق تر
حالا تو بگو
این “باران پاییزی” با من چه میکند . . . ؟

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ بهترین و زیباترین اس ام اس های روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

ترنم باران را نصار چشمانت میکنم نازنینم
تا شبنمی شود بر سرخی گونه هایت
و داغی بوسه ام را به پیشانی ات به یادگار میگذارم و دست نوازشم را
به موهایت هدیه میکنم ، که تا عمر داری مرا از خاطر نبری . . .

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ بهترین و زیباترین اس ام اس های روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

باران میبارد ، به حرمت کداممان نمیدانم
من همین قدرمیدانم ، باران صدای پای اجابت است
خدا با همه جبروتش ، دارد ناز میخرد ، نیاز کن . . .

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ بهترین و زیباترین اس ام اس های روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

میگویند باران که ببارد ، بوی خاک بلند می شود
پس چرا اینجا ، باران که می بارد
عطر خاطره ها می پیچد . . . ؟

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ بهترین و زیباترین اس ام اس های روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

باران که میبارد
دلم برایت تنگ تر می شود
راه می افـتم
بدون ِ چتر ، من بـغض می کنم ، آسمان گـریـه . . .

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ بهترین و زیباترین اس ام اس های روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

باران که می زند ، هـمه چیز تازه می شود
حتّی داغِ نبودن ِ تو . . .

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ بهترین و زیباترین اس ام اس های روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

دیشب که باران آمد ، میخواستم سراغت را بگیرم
اما خوب میدانستم ، این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی . . .

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ بهترین و زیباترین اس ام اس های روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

باران همیشه می بارد ، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند
نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ بهترین و زیباترین اس ام اس های روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

مثل باران های بی اجازه
وقت و بی وقت
درهوایم پراکنده ای
و من
بی هوا
ناگهان خیسم از تو !

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ بهترین و زیباترین اس ام اس های روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

حسن باران این است ، که تبسّم دارد
گرد غم از همه چیز ، از همه جا می گیرد
همه جا بر همه کَس می بارد
و تعلق دارد به جهانی از عشق . . .

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ بهترین و زیباترین اس ام اس های روزهای بارانی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

 


دسته بندی : متن عاشقانه ، ،
  • نویسنده : ساحل
  • بازدید : 588بار
  • انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 - 12:49